מתקדמים להסכם: חמישה שרים מטעם ש"ס יכהנו בממשלה הקרובה

איתי גדסי No Comments on מתקדמים להסכם: חמישה שרים מטעם ש"ס יכהנו בממשלה הקרובה

ש"ס חתמה על הסכם קואליציוני עם הליכוד: על פי הסיכום שהושג, במחצית הראשונה של כהונת הממשלה יכהן יו״ר ש״ס, הרב אריה דרעי, כשר הפנים והבריאות, ובמחצית השניה של כהונת הממשלה יכהן הרב דרעי כשר האוצר במקום שר הפנים והבריאות. בנוסף, ש״ס תקבל את המשרד לשירותי דת ואת משרד הרווחה והביטחון החברתי. דרעי יהיה המשנה לראש הממשלה

הרב אריאל אטיאס חותם על נספח התפקידים עם יריב לוין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צעד נוסף לקראת הקמת הממשלה, והלילה (ה') הליכוד וש״ס הגיעו לסיכום תפקידים בין המפלגות.

על פי הסיכום שהושג, במחצית הראשונה של כהונת הממשלה יכהן יו״ר ש״ס, הרב אריה דרעי, כשר הפנים והבריאות, ובמחצית השניה של כהונת הממשלה יכהן הרב דרעי כשר האוצר במקום שר הפנים והבריאות.

בנוסף, ש״ס תקבל את המשרד לשירותי דת ואת משרד הרווחה והביטחון החברתי. שני שרים נוספים מטעם ש״ס יכהנו כשר במשרד החינוך וכשר במשרד הפנים. הרב אריה דרעי יכהן כמשנה לראש הממשלה לאורך כל תקופת כהונת הממשלה.

מש"ס נמסר, כי עד לחתימת ההסכם הקואליציוני המלא יסוכמו הסמכויות הנוספות הקשורות למשרדים שתחת אחריות ש״ס.

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו אמר הלילה: "אני מודה לשותפי הרב אריה דרעי על גיבוש ההסכמות. הלילה השלמנו צעד נוסף בדרך להקמת ממשלת ימין שתפעל לטובתם ורווחתם של כלל אזרחי מדינת ישראל".

יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי אמר: "אני מודה לשותפי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ולצוותי המשא ומתן על ההגעה לסיכום בענין התפקידים. מדובר בצעד ראשון בדרך להסכם קואליציוני כולל ובעז"ה נקים ממשלת ימין. תנועת ש"ס כמפלגה החברתית בכנסת עמדה על ההתחייבות מהבחירות ותשרת את הציבור במשרדים החברתיים ביותר, בין היתר במשרדי הפנים והפריפריה, הבריאות והרווחה כדי לממש את המדיניות החברתית של תנועת ש"ס עבור אזרחי ישראל. היום צוות המו"מ של ש"ס המשיך בדיונים עם צוות המו"מ של הליכוד בנושאים האידאולוגיים והערכיים הנוגעים לחינוך, זהות יהודית, חיזוק המסורת ושמירת השבת במרחב הציבורי".

נציין, כי אתמול התחיל ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו בשיחות עם חברי הכנסת מהליכוד, המועמדים לקבל תפקידי שרים בממשלה ויושבי ראש ועדות בכנסת. השיחות יימשכו גם היום.



0 תגובות